niedziela, 25 lutego 2018

Wielkanocna kartka w kształcie jajka.

Dzień dobry!
Dziś pierwsza w tym roku kartka wielkanocna.



Do stworzenia tej kartki użyłam:
- białą kartkę format A4 papieru wizytówkowego 249g wzór len,
- papier do scrapbookingu
- kwiatuszki z foamiranu (ręcznie wykonane)
- kwiatuszki - różyczki wild orchid crafts
- motylek i listki wycięte za pomocą wykrojników i maszynki Big Shot
- półperełki na kleju
- wstążka błękitna w kropki i różowa



Bazą mojej kartki są dwa białe jaja wycięte nożyczkami z wzorem fal. 
Nie pierwsze jajko (okładkę mojej kartki) nakleiłam mniejsze jajko 
oraz 1/3 i 1/5 jajka wycięte z papieru do scrapbookingu, które przykleiłam za pomocą kostek dystansowych. Brzegi kawałków jajka przedziurkowałam dziurkaczem brzegowym tak by powstała koronka. 
Następnie udekorowałam kartkę gałązkami, kwiatami z foamiranu własnej produkcji, różyczkami wild orchid crafts,  kokardą z wstążki błękitnej w kropki oraz napisem Wesołych Świąt Wielkanocnych.
Po przeciwnej stronie przykleiłam motylka wyciętego z błękitnego papieru,
 a koronkę ozdobiłam półperełkami.
Na drugim białym jajku nakleiłam kawałek papieru do scrapbookingu, którego brzeg przedziurkowałam dziurkaczem brzegowym, zostawiłam miejsce na wypisanie ręcznie życzeń.
Oba jaja na górze przedziurkowałam dziurkaczem biurowym okrągłym, przez dziurkę przeciągnęłam wstążkę różową i zawiązałam kokardkę. 
Na środku kokardki przykleiłam kilka listków i kwiatuszka z foamiranu.



                                                            Pozdrawiam !
                                                            Anna Bączek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz