poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Zaproszenie z okazji Pierwszej Komunii Świętej.

 Tuż przed Wielkanocą miałam przyjemność wykonać
 wyjątkowe spersonalizowane zaproszenia z okazji Pierwszej Komunii Świętej Aleksandry.




Zaproszenie powstało na bazie śnieżnobiałego papieru firmy Elfenbens o fakturze skóra.
Jako dekoracja zaproszenia:
 - wykonałam "tłoczenia kropki" również na papierze firmy Elfenbens o fakturze tkanina lniana,
- przykleiłam wstążkę białą ze srebrną nitką oraz kokardkę wiązaną z tej samej wstążki,
- za pomocą wykrojnika wycięłam serce z papieru metalizowanego "constellation jade - onda", które znajduje się w tle kielicha.
- kielich z winogronem to tekturka od firmy "Scrapiniec"
- jako element końcowy przykleiłam perełki kremowe w miejscu winogron.





                       
                                                                                      Pozdrawiam serdecznie
                                                                                    A. Bączek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz