niedziela, 20 maja 2018

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - Exploding Box

Dzień dobry !

Dziś chciałabym przedstawić pamiątkę, którą wykonałam
 na uroczystość przyjęcia Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej.

Każdą ze swoich prac staram się dostosować oczekiwań klienta, 
dlatego też w tej pamiątce w środku znajduje się mniejsze pudełeczko na mały prezent, oraz na jednej ze ścian miejsce na pieniążki.

Do wykonania tej pamiątki użyłam:
- bazę pudełeczka exploding box od GoatBox,
- papier do scrapbookingu od Craft&You Desing,
- tekturkę hostii od Scrapieniec,
- kwiatuszki WOC oraz kwiatuszki z foamiranu własnej produkcji,
stempelki od Judyty ze Stemplove ,
- serwetki oraz gałązki i listki 
wycięłam za pomocą wykrojnika i maszynki Big Shot.
wstążka w kolorze pastelowego różu, oraz biała wstążka ze złotą nitką.

A tak prezentuje się moja praca ;)









Po wykonaniu zdjęć dodałam jeszcze kilka perełek ;)

                                             Pozdrawiam serdecznie
                                              Anna Bączek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz