środa, 26 września 2018

Kartka z kalendarza - 10 Rocznica Ślubu...


Witam serdecznie,

Jakiś czas temu, dokładnie to na początku sierpnia jedna z moich klientek zwróciła się z prośbą o wykonanie "pamiątki" z okazji 10 Rocznicy Ślubu dla swoich znajomych...

Klientka sama wpadła na dosyć fajny pomysł
 i mnie poprosiła o wykonanie ;)
Motywem przewodnim była oryginalna kartka z kalendarza
 z datą 2 sierpnia 2008r. 

Do stworzenia tła - bazy mojej całej kompozycji wykorzystałam mój ulubiony papier do scrabookingu z kolekcji Nie zapomnij mnie od LEMONCRAFT .

Poza tym w pracy użyłam:
- ramkę 18/23 cm
- kwiatuszki WOC
- listki i gałązki wycięte za pomocą wykrojnika
- kosteczki 3D
- sznurek, mini spinacz drewniany.









                                                 Miłego dnia  ...
                                              Pozdrawiam A. Bączek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz