poniedziałek, 1 stycznia 2018

Z Nowym Rokiem - Nowym Krokiem

Z Nowym Rokiem powstał u mnie pomysł na stworzenie miejsca,
 w którym będę pokazywać swoje prace plastyczne.
Tak by odróżnić stronę firmową, od tej prywatnej 
postanowiłam utworzyć nowy blog oraz stronę na Facebooku.


'
 Moja "rola mamy" pochłania mnie bez reszty i na chwilę obecną nie wrócę do pracy, dlatego też postanowiłam stworzyć miejsce ( taką moją odskocznię od rzeczywistości), w której  będę realizować swoje wyzwania i marzenia.
Na początek, numer jeden na mojej "liście postanowień noworocznych"
- to nauka nowej techniki zdobienia kartek - quilling.
A za kilka dni chcę utworzyć taką małą instrukcję (tutorial),
 jak krok po kroku stworzyć wyjątkową kartkę z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Zapraszam serdecznie do polubienia mojej strony na facebooku
 tam będą się pojawiać moje różne pomysły na upominki i kartki.

                                                                    
Życzę wszystkim w Nowym Roku 
spełnienia najskrytszych marzeń, 
dużo zdrowia, optymizmu i powodzenia 
zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.


                                                        Anna Bączek



                                                     
                                                     
                     
                                         
                                                                     
                                                                   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz