środa, 27 czerwca 2018

Mini Kurs na kwiatuszki z foamiranu cz.2

Witam serdecznie,
Zapraszam na mini kurs na kwiatuszki z foamiranu część 2.


Podobnie jak w pierwszym mini kursie
 kwiatuszki wycięłam za pomocą dziurkacza
 z pianki foamiran tym razem w różnych kolorach. 


Delikatnie pocieniowałam płatki pastelami olejnymi, by sprawiały wrażenie naturalnych kwiatów.
Następnie ponacinałam wycięte płatki by każdy mój maleńki płatek kwiatuszka był dłuższy.



Po czym przystąpiłam do delikatnego podgrzania płatków na żelazku dosłownie ok 3-4 sekundy, następnie za pomocą pęsetki odkładałam je na gąbkę by delikatnie nadać kształt.



Na koniec zostało wkleić półperełkę, (one co prawda miały swój klej, ale dla pewności, że nie będą odpadać, przykleiłam je klejem na gorąco).



                                               Pozdrawiam serdecznie
                                               Anna Bączek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz