piątek, 22 czerwca 2018

Pamiątka - Książka na zakończenie roku szkolnego

Dzień dobry!

Dziś zakończenie roku szkolnego, 
wszystkie dzieci cieszą się niezmiernie że nastały już wakacje.
Na specjalne zamówienie dla fantastycznych uczniów klasy IIIb
 wykonałam wyjątkową pamiątkę dla wychowawczyni.

Kartka ala książka, wyjątkowo czasochłonna jest to pamiątka,
 ale efekt na prawdę wyjątkowy.


Bazę kartki wykonałam z papieru Elfenbens o gramaturze 249g.
Papier do scrapbookingu, którym okleiłam z zewnątrz i wewnątrz "książkę" mam od Lemoncraft, moja ulubiona kolekcja "Nie zapomnij mnie".
Książeczkę na okładce z dedykacją dla Pani wychowawczyni i cytatem wykonałam wg własnego pomysłu i szablonu.
Na życzenie klasy IIIb , w kartce obok życzeń 
dla Pani wychowawczyni znajdują się własnoręczne podpisy uczniów.






I jak to już u mnie tradycyjnie bywa, całość zapakowałam do torebeczki własnoręcznie wykonanej ;)


                                                          Pozdrawiam serdecznie
                                                              Anna Bączek




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz